lördag 23 maj 2015

Tips ! Här kan du få 100 000 kr i Hittelön....Läs vidare hur du går till väga här


Tips ! Här kan du få 100 000 kr i Hittelön....Läs vidare hur du går till väga här

Jag är ute och surfar runt på nätet efter lite inspiration till hemmet , har tänkt jag ska ha ett snyggt golv till ute platsen i år . Som jag tänker ta tag i nu men det är inte så lätt att hitta något man vill ha och det jag hittade var kompositgolv så jag får nog ta och tänka lite till . 

När jag kikade runt och letade efter inspiration till mitt golv så fann jag en intressant grej som jag ville tipsa om  " man kan få 100 000 kr i  resptive 20 000 kr i hittelön om man hittar nästa Butiks läge åt Byggmax " 
( hittelön butik - Står det längst ned på sidan )
Vem skulle inte vilja bli 100 000 kr tyngre i plånboken just nu , inget man tackar nej till .
Det var en lite rolig avstickare i mitt golvinspirations letande . 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar