måndag 9 mars 2015

seah bästa för håret - Speciellet när man har hair exention så fungerar det bäst - Håert blir som ditt egna hår man märker ingen skillnad - Denna serie rekomenderar jag starkt att prova


seah bästa för håret - Speciellt när man har hair exention så fungerar det  bäst - Håret blir som ditt egna hår man märker ingen skillnad - Denna serie rekomenderar jag starkt att prova.
Klicka på bilden nedan eller på länkarna under , det var el hårfrisörska som rekomenderade det för mig sedan dess har jag alltid använt det , ibland kan jag använda något annat för det är bra att använda något annat. Men jag använder det minst 3-4 gånger i veckan och det blir lagom.

Schwarzkopf SEAH Blossom Bath Shampoo / Schwarzkopf SEAH Rose Wrap Conditioning Lotion / Schwarzkopf SEAH Beauty Sleep Night Mask / Schwarzkopf SEAH Blossom Masque Cream Mask / Schwarzkopf SEAH Cashmere Wrap Conditioning Lotion / Schwarzkopf SEAH Cashmere Masque Cream Mask

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar