lördag 7 mars 2015

Inrednings Tips ! Med Like Enkla Knep Kan du få ett helt nytt hem eller kontor... Här får du tipsen och råden


 Inrednings Tips ! Med Like Enkla Knep Kan du få ett helt nytt hem eller kontor... Här får du tipsen och råden
Man kan med enkla sätt göra om hemma med lite mått och gått här har jag kommit med lite tips från ellos.se . Ni kan klicka på länkarna eller på bilderna för att komma vidare till proudukterna elller på länkarna . 



Ljuslyktor i 3-pack HÄR / Soffbord Kasper litet / Fåtölj Launch / Skärmvägg

När Man vill Gör en egen liten myshörna eller bara vill skärma av på ett enkelt sätt med en Golv vägg skärm finns i både svart ich vitt men jag tyckter vitt passade bättre här men en elegant rosa fötölj i lite gameldags nystil . Med ett av lastningsbord på sidan där man kan välja vad man vill pryda den med jag valde ett par Diamat ljuslyktor som jag tyckte passade in i myshörnan . Tänk vad några få saker kan få ett helt rum att bli helt nytt rum . 
Glastallrikar 4 stycken stora HÄR / Bordstabletter Lina 2-pack HÄR / Taklampa HÄR
Köket är ju ibland det enklaste att göra en makeover på en ny lampa i lila samt underlägg i lila och lite nya snygga glastallrik som är fyrkantiga och silver . Det lilla var det som behövdes för att få en helt nytt kök .  


Tidningskorg HÄR / PLÄTTAR skål - HÄR / Kuddfodral Carrie HÄR / Klocka Numbers HÄR / Kuddfodral Page HÄR / Kuddfodral Tamara HÄR / Prisma gardin HÄR / Gardinlängder Claudia 2-p HÄR
Mysiga soffhörnan behöver man inte alltid köpa en ny soffa för att gör om till en helt ny myshörna , ibland kan det räcka med att dekorera lite runt omkring i rummet . som lite nya kuddar till soffan , jag valde lite kuddar med tryck på som säger någonting mer än bara en valig kudde . Det är alltid roligt när det finns en tanke bakom inredning . Sedan valde jag en elegant stor klocka på väggen övanför soffan i stället för den orginella tavlan som de flesta sätter upp . En elegant skål på bordet dar man kan välja ha färsk frukt eller något annat spännande man gillar och till det valde jag ett tidnings ställ där man kan ha sin favorit tidningar eller varför inte gömma en chips påse när suget faller på så finn den ju nära .
När man har sne tak då kan det var lite svårt att inreda men då får man ju verkligen använda fantasin , jag har sne tak och bjälkar i taket där jag bodde senast . När man har mycket vitt på väggarna så piffar man upp det med lite färg på gardinerna och när man har sne tak är det svårt att sätta upp gardiner men i det här fallet skulle jag sätta upp gardinen vid ena bjälken i taket och sätta fast gardingen med ett snyggt gardin band lite längre ned än mitten eftersom väggarna är vita skulle jag välja en stark färg och sedan en vit färg för att blanda lite och få en elegant look.
Flaska Bolli Stor HÄR / CHECKPOINT golvlampa HÄR / Wallsticker HÄR
När man snygga till kontoret eller hemma i matsalen , några av mina favoriter Checkpiont lampan ser verkligen exlusivt ut och passar i all rum där man vill ha lite mer Fame känsla .  En Elegant flaska som dekoration eller om man vill fylla på den med något gott att dricka , den tyckte jag passade bra på bordet . En verkligen praktisk och en favorit är This week wallsticker där man kan skriva upp viktiga saker som händer i veckan . Och när man har den hemma så kan man skriva 
Måndag: Ida har disken 
Tisdag:Anna Har matlagning
Onsdag: Per har tvätten
Torsdag : Fim mys Med Tacos Vid tv
Fredag : Bort Bjudna på Fest
Lördag: Lång sov morgon
Söndag : Umgås med familjen och långpromenad
Jag tycker den är perfekt man skriver med krita på den som går att sudda ut när man vill skriva något annat .

Bordlampa HÄR / KUBEN vägghylla h HÄR / Fondtapet Hedda, cerise. HÄR
Vita väggar är väldigt snyggt men det kan bli lite för mycket vitt ibland , då skulle jag välja den häe fond väggen so ger lite färg men endå inte för mycket  och till det valde jag en snygg hylla som jag tycker passar lika bra på golvet som på väggen i det här faller på golvet man kan alllt ha två brevid varan om man vill sedan valjde jag en snygg bordslampa med en extra skål där man kan har en blomma eller så kan man lägga lite bjudgodis där . Det ser att alltid trevlig ut . 
Om man skulle välja allt på listan skulle dett gå på 7 796 kr och det är inte farligt alls då man har verkligen fått mycket för pengarna och ett helt nytt kontor eller hem.
Men om man skulle välja att byta ut bordet och stolarna och köpa pallen skulle hela kalaset gå på 
12 393 kr
Jag har många fler tips om och råd med är bara maila mig evelina723@hotmail.com

Glöm inte kolla in rea upp till 70 % rabatt sidan finns mycket att fynda där!

Matbord HÄR / Stol 2-pack HÄR / Pall HÄR
Köket ovan är verkligen jätte fint man jag skulle nog välja att byta ut bordet med  de som är på bilden ovan , lång pallen som är på bilden gillar jag verkligen och den finns i rosa med som fotöljen så jag skulle nog välja den rosa för att kunna möblera om lite och möblerna ända passar ihop . Det var mitt lilla tips ( Här hittar du den Rosa långa Pallen )
Ta mig Vidare Till  Hittar du HELA Listan På Ellos 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar