måndag 26 januari 2015

Erbjudande , Här hittar du De perfekta smink borstarna beauty Fashion


Erbjudande ,Här hittar du De perfekta smink borstarna beauty Fashion

Det är inte lätt att hitta bra borstar tycker jag och när man väl hittar dom så är dom jätte dyra , jag vill tipsa om dessa som jag tycker är jätte bra med 12 olika borstar och jag har användning för allihopa beroende på hur jag sminkar mig så får jag det alltid perfekt för jag har en borste som passar till just . Så jag är verkligen nöjd och det är roligt att sminka sig varje gång . Rosa är vårens färg med setet finns även i svart om man skulle önska . Nu är det ERBJUDANDE på borstarna som du kan ta del av HÄR . För ca. 260 kr får du alla 12 borstar och etuiet med som praktiskt och snygg förvaring när man inte använder dom och man har alla på samma ställe . 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar