onsdag 1 april 2015

Jag Rekomenderar ! Bli brun innan sommaren kommer på den naturliga vägen


Jag Rekomenderar ! Bli brun innan sommaren kommer på den naturliga vägen

Här kommer lite tips på bli brun innan sommaren kommer . Jag äter alltid bio caroten den fungerar för mig som ett komplement när jag känner att jag vill få lite sommar färg , och morotsoligan smörjerjag meg meg och min hud får fin lyster . Sedan brukar jag välja någon brun utan sol , jag valde ut några som finns på bilden som jag tycker är bra . Aloe vera gör underverk för huden så den håller sig spänstig . Alltid skönt med en body spray . Sport bh är en av mina favoriter med trånings shortsen och väldigt snyggt när man är lite brum . Man behöver inte alltid vänta att få färg från solen eller solariet . Man kan få en snabb bränna som ser helt naturlig ut på mitt sätt . 

Om ni vill prova mitt tips så är det bara klicka på bilden nedan eller länkarna under . 

Bronze Ambition Fake Don't Bake Natural Look Tanning Cream - 150 ml / Bronze Ambition Deep'n'Dark Glow'n'Go Instant Tan Matte / Bronze Ambition Bronze Me Mousse / Shelly Swim Shorts, hot coral / Shock Absorber Pump Sport, white/black, 80A / Morotsolja, 100 ml / CLA Thistle and Tan, 72 kapslar / Aloe Vera Spray, 75 ml / Tinted Day Cream, 30 ml / Bio-Caroten, 9 mg, 60 kapslar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar